środa, 15 stycznia 2014

Wyniki

Dziś przychodzę do Was w związku z tym:


Nazbierała się Was mała, ale niezwykle ciesząca mnie, gromadka. A to dlatego, że wszystkie Jesteście stałymi i aktywnymi czytelniczkami mego bloga. Niektóre z Was są ze mną od samego początku. Doceniam to jak jasna cholera. Czyli bardzo, bardzo, bardzo.
Tolerujecie moje nagłe zniknięcia, moją nieregularność pisania. Zaglądacie, komentujecie. Po prostu Jesteście.
Dziękuję☺


Chcę żebyście wiedziały, że najchętniej obdarowałabym Was wszystkie, ale najzwyczajniej w świecie nie stać mnie na to. Jeszcze nie;) Jest jednak na to jakaś nadzieja, bo nałogowo gram w pewną loterię, więc nie zdziwcie się, jeżeli kiedyś pojawi się tu post pod tytułem "Dawać adresy".
Ale zanim nastąpi ten szczęśliwy dzień, będę znacznie częściej Was czymś raczyć;) To już postanowione- rozdań w tym roku będzie więcej!

Wracając do tematu


Dziś radosną nowinę przynoszę:



Justynko to wszystko Twoje:):)
Gratuluję!!!

Dziękuję Wam z całego serca!
Pozdrawiam. Marta

14 komentarzy:

  1. Gratulacje! super smakołyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sedecznie gratuluje Zwyciezczyni! Same przyjemnosci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Świetne kosmetyki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) Byłam bliskooo:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, właśnie wydałam taki okrzyk radości, że mój ukochany się wystraszył, co się stało :)
    Ale się cieszę!!!! Nie spodziewałam się, a tu proszę, mój nick na karteczce :)
    Bardzo bardzo się cieszę, takie wspaniałe nagrody, dziękuję kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje dla Justynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje :) ja sama nawet nie zauwazyłam tego konkursu, a szkoda, bo noz widelec by sie udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne prezenty rozdalas:) Ta linia Rituals jest boskaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszamy do zamieszczania ogłoszeń na naszym portalu ogłoszeniowym, który obejmuje Radom i okolice. Serwis oferuje także katalog firm.
    Jeśli szukasz dobrego miejsca, w którym będzie można zaprezentować swoją ofertę firmową lub też jako osoba prywatna chcesz zamieścić jakieś
    ogłoszenie, wtedy możesz zrobić to właśnie tutaj. Rejestracja na stronie i dodawanie ogłoszeń jest całkowicie bezpłatne. Wszystko odbywa się szybko,
    a twoja oferta jest widoczna dla kilkudziesięciu tysięcy osób. Zapraszamy!
    Darmowe ogłoszenia Radom - Radom Lokalne. Zapraszamy serdecznie do dodawania swoich ogłoszeń. Bardzo dobra pozycja w google gwarantuje iż mamy bardzo dużą oglądalność strony. Nasz serwis ogłoszeniowy oraz katalog firm obejmuje miasto Radom, Pionki, Iłża, Skaryszew, Gózd, Jastrzębia,
    Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kowala, Pionki, Przytyk, Wierzbica, Wolanów, Zakrzew.
    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń